Mohsen Nakhaei

Master's Student in the Field of Health, Safety and Environmental Management / Shahid Sadoughi University of Medical Sciences, Yazd, Iran
🚨تعریف ناحیه شکست و ناحیه واژگونی ساختاری در لودچارت جرثقیل

🚨تعریف ناحیه شکست و ناحیه واژگونی ساختاری در لودچارت جرثقیل

محسن نخعی
محسن نخعی يكشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵ ب.ظ

🚨تعریف ناحیه شکست و ناحیه واژگونی ساختاری در لودچارت جرثقیل

🔶 لودچارت توسط یک خط ضخیم به دو ناحیه شکست ساختاری و ناحیه واژگونی تقسیم میشود.
🔶اگر از تناژ بار برداری مشخص شده در ناحیه واژگونی فراتر رویم واژگونی جرثقیل رخ می دهد .
🔶به صورت اشتباه این مفهوم در میان جامعه ایمنی گسترش یافته است که نباید از اعدادی که زیر خط هستند استفاده کنیم و همیشه باید از بالای خط استفاده کنیم  ، که پاسخ خیر است.

🚨همچنین اگر از اعدادی که در ناحیه شکست ساختاری هستند تجاوز کنیم ، شکست در ساختارهای جرثقیل مانند بوم، جک های داخل بوم، سوینگ، شاسی، جک های تعادلی رخ می دهد.

🔶 لودچارت توسط یک خط ضخیم به دو ناحیه شکست ساختاری و ناحیه واژگونی تقسیم میشود.
🔶اگر از تناژ بار برداری مشخص شده در ناحیه واژگونی فراتر رویم واژگونی جرثقیل رخ می دهد .
🔶به صورت اشتباه این مفهوم در میان جامعه ایمنی گسترش یافته است که نباید از اعدادی که زیر خط هستند استفاده کنیم و همیشه باید از بالای خط استفاده کنیم  ، که پاسخ خیر است.

🚨همچنین اگر از اعدادی که در ناحیه شکست ساختاری هستند تجاوز کنیم ، شکست در ساختارهای جرثقیل مانند بوم، جک های داخل بوم، سوینگ، شاسی، جک های تعادلی رخ می دهد.

۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی